Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
Képzés és Gyakorlat
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Suchen
  • Registrieren
  • Einloggen
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 3 Nr. 2 (2005)

Bd. 3 Nr. 2 (2005)

					Ansehen Bd. 3 Nr. 2 (2005)
Veröffentlicht: 2005-11-30

Komplette Ausgabe

  • Zugang für Abonnent/innen Képzés és Gyakorlat (Ungarisch)

Tanulmányok

  • A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából

    István Deli, Judit Podráczky
    1-19
    • PDF (Ungarisch)
  • Sokszínűség az európai nyelvpolitikában - kihasználatlan lehetőségek a magyarországi nyelvoktatásban

    Márta Sticklné Rábai
    20-27
    • PDF (Ungarisch)
  • Családi diskurzusok szókészlet- és mondattani elemzése

    Dóra Boronkai
    28-35
    • PDF (Ungarisch)
  • Az iskolai fegyelmezés történeti vizsgálata

    Tiborné Maár
    36-47
    • PDF (Ungarisch)

Műhely

  • Iskolai konfliktusok kezelése

    István József
    48-49
    • PDF (Ungarisch)
  • Találjuk meg minden gyerekben a fejleszthetőség alapjait!

    50
    • PDF (Ungarisch)
  • Az EU által támogatott közoktatás-fejlesztési pályázat

    Ferenc Kolárics
    51-55
    • PDF (Ungarisch)
  • Hagyományok ápolása, néptánc oktatása a bogyiszlói iskolában, óvodában

    Lídia Némethné Jankovics
    56-58
    • PDF (Ungarisch)
  • ZOO-pedagógia A külvilág tevékeny megismerése

    Szilvia Vas
    59-64
    • PDF (Ungarisch)

Recenziók

  • Válogatás a közoktatási tárgyú internetes információforrásokból

    Mária Balla
    65-69
    • PDF (Ungarisch)
  • Hétvégi gyermekműsorok a kereskedelmi csatornákon

    Balázs Sándor P.
    70-73
    • PDF (Ungarisch)

Új tanév

  • Ismét elindult egy tanév

    74-76
    • PDF (Ungarisch)

Elismerések, kitüntetések

  • Elismerések

    77
    • PDF (Ungarisch)

Beitrag einreichen

Beitrag einreichen

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Schlagworte

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Neueste Veröffentlichungen

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Mehr Informationen über dieses Publikationssystem, die Plattform und den Workflow von OJS/PKP.