Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
Képzés és Gyakorlat
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Actual
  • Archivos
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 3 Núm. 2 (2005)

Vol. 3 Núm. 2 (2005)

					Ver Vol. 3 Núm. 2 (2005)
Publicado: 2005-11-30

Número completo

  • Acceso mediante suscripción Képzés és Gyakorlat (húngaro)

Tanulmányok

  • A tanítók gyakorlati képzésének problémái a szükségesnek tűnő korszerűsítés szempontjából

    István Deli, Judit Podráczky
    1-19
    • PDF (húngaro)
  • Sokszínűség az európai nyelvpolitikában - kihasználatlan lehetőségek a magyarországi nyelvoktatásban

    Márta Sticklné Rábai
    20-27
    • PDF (húngaro)
  • Családi diskurzusok szókészlet- és mondattani elemzése

    Dóra Boronkai
    28-35
    • PDF (húngaro)
  • Az iskolai fegyelmezés történeti vizsgálata

    Tiborné Maár
    36-47
    • PDF (húngaro)

Műhely

  • Iskolai konfliktusok kezelése

    István József
    48-49
    • PDF (húngaro)
  • Találjuk meg minden gyerekben a fejleszthetőség alapjait!

    50
    • PDF (húngaro)
  • Az EU által támogatott közoktatás-fejlesztési pályázat

    Ferenc Kolárics
    51-55
    • PDF (húngaro)
  • Hagyományok ápolása, néptánc oktatása a bogyiszlói iskolában, óvodában

    Lídia Némethné Jankovics
    56-58
    • PDF (húngaro)
  • ZOO-pedagógia A külvilág tevékeny megismerése

    Szilvia Vas
    59-64
    • PDF (húngaro)

Recenziók

  • Válogatás a közoktatási tárgyú internetes információforrásokból

    Mária Balla
    65-69
    • PDF (húngaro)
  • Hétvégi gyermekműsorok a kereskedelmi csatornákon

    Balázs Sándor P.
    70-73
    • PDF (húngaro)

Új tanév

  • Ismét elindult egy tanév

    74-76
    • PDF (húngaro)

Elismerések, kitüntetések

  • Elismerések

    77
    • PDF (húngaro)

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Palabras clave

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Últimas publicaciones

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.