Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
Képzés és Gyakorlat
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Suchen
  • Registrieren
  • Einloggen
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 22 Nr. 1 (2024)

Bd. 22 Nr. 1 (2024)

					Ansehen Bd. 22 Nr. 1 (2024)
Veröffentlicht: 2024-04-26

Komplette Ausgabe

  • Zugang für Abonnent/innen Képzés és Gyakorlat (Ungarisch)

Előszó

  • Előszó

    Judit Váradi
    5-6
    • PDF (Ungarisch)

Tanulmányok

  • Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt A kutatás bemutatása

    Judit Váradi, Gabriella Józsa
    7-18
    • PDF (Ungarisch)
  • A szülők zenei biográfiája, művészeti tevékenysége és annak hatása gyermekük zenei tanulmányára

    Tímea Szűcs, Henrietta Kelemen, Ádám Mike
    19-35
    • PDF (Ungarisch)
  • A gyermek művészeti nevelését befolyásoló tényezők a szülők szemszögéből

    Julianna Kiss, Izabella Bartalis, Rita Kerekes
    36-45
    • PDF (Ungarisch)
  • "Mit szólna Bach, Mozart és Beethoven?" Szülői vélemények a Covid-19 világjárvány miatti lezárásokat követő online hangszeres zeneoktatás hatékonyságáról

    Adrienne Sz. Fodor, Viktória Molnár-Tamus
    46-62
    • PDF (Ungarisch)
  • Szülői vélemények a pandémia idején megvalósult online zeneoktatásról

    Rita Kerekes, Mike Ádám, Miklós Radócz J., Tímea Szűcs
    63-76
    • PDF (Ungarisch)
  • Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése

    Gabriella Józsa, Judit Váradi
    77-85
    • PDF (Ungarisch)

Beitrag einreichen

Beitrag einreichen

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Schlagworte

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Neueste Veröffentlichungen

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Mehr Informationen über dieses Publikationssystem, die Plattform und den Workflow von OJS/PKP.