Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 22 szám 1 (2024)

Évf. 22 szám 1 (2024)

					View Évf. 22 szám 1 (2024)
Megjelent: 2024-04-26

Teljes szám

  • Előfizetés igénylése Képzés és Gyakorlat

Előszó

  • Előszó

    Váradi Judit
    5-6
    • PDF

Tanulmányok

  • Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt A kutatás bemutatása

    Váradi Judit, Józsa Garbriella
    7-18
    • PDF
  • A szülők zenei biográfiája, művészeti tevékenysége és annak hatása gyermekük zenei tanulmányára

    Szűcs Tímea, Kelemen Henrietta, Mike Ádám
    19-35
    • PDF
  • A gyermek művészeti nevelését befolyásoló tényezők a szülők szemszögéből

    Kiss Julianna, Bartalis Izabella, Kerekes Rita
    36-45
    • PDF
  • "Mit szólna Bach, Mozart és Beethoven?" Szülői vélemények a Covid-19 világjárvány miatti lezárásokat követő online hangszeres zeneoktatás hatékonyságáról

    Sz. Fodor Adrienne, Molnár-Tamus Viktória
    46-62
    • PDF
  • Szülői vélemények a pandémia idején megvalósult online zeneoktatásról

    Kerekes Rita, Mike Ádám, Radócz J. Miklós, Szűcs Tímea
    63-76
    • PDF
  • Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése

    Józsa Gabriella, Váradi Judit
    77-85
    • PDF

Make a Submission

Make a Submission

Nyelv

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről