Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
Képzés és Gyakorlat
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Suchen
  • Registrieren
  • Einloggen
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 16 Nr. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

Bd. 16 Nr. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 16 Nr. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2018-08-30

Komplette Ausgabe

  • Zugang für Abonnent/innen Képzés és Gyakorlat (Ungarisch)

Előszó

  • Előszó

    László Varga
    7-11

Tanulmányok

  • Auf gleicher Wellenlänge: neurowissenschaftliche Erkenntnisse über die Rolle Der zwischenmenschlichen Eintsimmung in Lernprozessent

    Viktória Farnady-Landerl
    13-20
    • PDF (Ungarisch)
  • Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával

    Réka Kissné Zsámboki, Viktória Farnady-Landerl
    21-36
    • PDF (Ungarisch)
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    Veronika Mák, Tünde Szécsi, László Varga
    37-44
    • PDF (Englisch)
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    Zsuzsa Rosemond
    45-50
    • PDF (Englisch)
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    Tünde Szécsi, László Varga, Veronika Mák
    51-58
    • PDF (Englisch)
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    Andrea Tegzes
    59-66
    • PDF (Ungarisch)
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    László Varga, Tünde Szécsi
    67-74
    • PDF (Englisch)
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    Enikő Pásztor
    75-85
    • PDF

Beitrag einreichen

Beitrag einreichen

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Schlagworte

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Neueste Veröffentlichungen

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Mehr Informationen über dieses Publikationssystem, die Plattform und den Workflow von OJS/PKP.