Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 16 szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

Évf. 16 szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-08-30

Teljes szám

  • Előfizetés igénylése Képzés és Gyakorlat

Előszó

  • Előszó

    Varga László
    7-11

Tanulmányok

  • Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során

    Farnady-Landerl Viktória
    13-20
    • PDF
  • Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával

    Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória
    21-36
    • PDF
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    Mák Veronika, Szécsi Tünde, Varga László
    37-44
    • PDF (angol)
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    Rosemond Zsuzsa
    45-50
    • PDF (angol)
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    Szécsi Tünde, Varga László, Mák Veronika
    51-58
    • PDF (angol)
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    Tegzes Andrea
    59-66
    • PDF
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    Varga László, Szécsi Tünde
    67-74
    • PDF (angol)
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    Pásztor Enikő
    75-85
    • PDF (német)

Make a Submission

Make a Submission

Nyelv

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről