Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Képzés és Gyakorlat
  • About us
    • About the Journal
    • Editoral Team
    • Peer Review Process
    • About the Journal
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Szerzői útmutató
  • Conferenses
    • 16th Training and Practice International Conference on Educational Science
  • Proceedings
    • 16th Training and Practice International Conference on Educational Science Program and Abstracts
    • 15th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 14th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 13th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 12th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences. Abstracts
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 16 No. 3 (2018): Training and Practice

Vol. 16 No. 3 (2018): Training and Practice

					View Vol. 16 No. 3 (2018): Training and Practice
Published: 2018-08-30

Full Issue

  • Requires Subscription Képzés és Gyakorlat (Hungarian)

Előszó

  • Előszó

    László Varga
    7-11

Studies

  • Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során

    Viktória Farnady-Landerl
    13-20
    • PDF (Hungarian)
  • Invention and innovation in monitoring childrens’s development – implementa- tion of EMOTIV EPOC+ EEG devices with the approach of innovation success criteria

    Réka Kissné Zsámboki, Viktória Farnady-Landerl
    21-36
    • PDF (Hungarian)
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    Veronika Mák, Tünde Szécsi, László Varga
    37-44
    • PDF
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    Zsuzsa Rosemond
    45-50
    • PDF
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    Tünde Szécsi, László Varga, Veronika Mák
    51-58
    • PDF
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    Andrea Tegzes
    59-66
    • PDF (Hungarian)
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    László Varga, Tünde Szécsi
    67-74
    • PDF
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    Enikő Pásztor
    75-85
    • PDF (German)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.