Az értelmileg akadályozott emberek interakcióinak kommunikációelméleti megközelítése

Szerzők

  • Galgóczy Anna Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bárczy Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar

Absztrakt

Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan lehet megközelíteni az értelmileg akadályozott emberek kommunikációját a kommunikációelmélet oldaláról. Célom az, hogy a gyógypedagógia új támpontokat kapjon az értelmileg akadályozott emberek kommunikációjának fejlesztéséhez, így szocializációjuk elősegítéséhez azáltal, hogy szemléletmódját kiegészítjük a kommunikációkutatás észrevételeivel.

Letöltések

Megjelent

2007-03-28

Folyóirat szám

Rovat

Közlemények

Hogyan kell idézni

Az értelmileg akadályozott emberek interakcióinak kommunikációelméleti megközelítése. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(1), 92-103. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5482