Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Logó
  • Rólunk
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Szerkesztőség
    • Kapcsolattartó
  • Aktuális szám
  • Megjelenés alatt
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Élelmiszer és Marketing Konferencia
    • Bemutatkozó
    • Program
    • Regisztráció
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 9 szám 2 (2013)

Évf. 9 szám 2 (2013)

					View Évf. 9 szám 2 (2013)
Megjelent: 2013-07-15

Cikkek

  • Az egészségmegőrzés aspektusai: mit gondolnak a hazai fogyasztók az egészségről, az egészséges táplálkozásról és a wellness egészségvédő szerepéről

    Mónika Fodor, Katalin Szabad, Tibor Pál Szilágyi
    3-8
    • PDF
  • A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint

    Róbert Sándor Szűcs
    9-15
    • PDF
  • Analysing consumer and buyer preferences for functional milk products in Hungarian Regions

    Zsanett Sebesy, Tamás Sántha
    17-22
    • PDF
  • Különböző tápanyagellátási módok hatása a halványított spárga (Asparagus Officinalis L.) termesztésitechnológiai paramétereire

    Zsuzsa Erdős, László Zsombik
    23-28
    • PDF
  • Testtömeg-menedzselési attitűdök kvalitatív és kvantitatív vizsgálata hazánkban

    Mihály Soós, Zoltán Szakály
    29-32
    • PDF
  • Consumer attitudes, motivations and misbelieves relating to organic foods

    Éva Gergely, Bernadett Szabó
    33-37
    • PDF
  • Profit vagy felelősségvállalás a lakóhely élhetőségéért? - vállalatok dilemmái egy tervezett helyi termék programban

    Andrea Szűcs, Viktória Szente, Orsolya Szigeti
    39-46
    • OPEN XPS Document
  • Beszámoló a IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia eseményeiről

    Mihály Soós
    47-48
    • PDF

Információ

  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Nyelv

  • English
  • magyar

Make a Submission

Make a Submission

Böngészés

  • Kategóriák

ISSN 1786-3422 (Nyomtatott)
ISSN 2560-2551 (Online)


cop. Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing cop.  2021.

Az Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing a MATE Kaposvári Campusának nyílt hozzáférésű folyóirata, amelyre a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0.

Kiadja a Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem, Gödöllő.
A kiadásért felel: dr. Gyuricza Csaba egyetemi tanár, a Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem rektora

Szerkesztőség: 7400 Kaposvár, Guba Sándor u. 40. | Pf.: 16. | Tel.: 82/505-800, 82/505-900 | Fax: 82/505-896

 

A kiadói rendszerről