Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Logo
  • About
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Editoral Team
    • Contact
  • Current
  • In Press
  • Archives
  • Author Guidelines
  • Food and Marketing Conference
    • Introduction
    • Programme
    • Registration
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 9 No. 2 (2013)

Vol. 9 No. 2 (2013)

					View Vol. 9 No. 2 (2013)
Published: 2013-07-15

Articles

  • Az egészségmegőrzés aspektusai: mit gondolnak a hazai fogyasztók az egészségről, az egészséges táplálkozásról és a wellness egészségvédő szerepéről

    Mónika Fodor, Katalin Szabad, Tibor Pál Szilágyi
    3-8
    • PDF (Hungarian)
  • A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint

    Róbert Sándor Szűcs
    9-15
    • PDF (Hungarian)
  • Analysing consumer and buyer preferences for functional milk products in Hungarian Regions

    Zsanett Sebesy, Tamás Sántha
    17-22
    • PDF (Hungarian)
  • Különböző tápanyagellátási módok hatása a halványított spárga (Asparagus Officinalis L.) termesztésitechnológiai paramétereire

    Zsuzsa Erdős, László Zsombik
    23-28
    • PDF (Hungarian)
  • Testtömeg-menedzselési attitűdök kvalitatív és kvantitatív vizsgálata hazánkban

    Mihály Soós, Zoltán Szakály
    29-32
    • PDF (Hungarian)
  • Consumer attitudes, motivations and misbelieves relating to organic foods

    Éva Gergely, Bernadett Szabó
    33-37
    • PDF (Hungarian)
  • Profit vagy felelősségvállalás a lakóhely élhetőségéért? - vállalatok dilemmái egy tervezett helyi termék programban

    Andrea Szűcs, Viktória Szente, Orsolya Szigeti
    39-46
    • OPEN XPS Document (Hungarian)
  • Beszámoló a IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia eseményeiről

    Mihály Soós
    47-48
    • PDF (Hungarian)

Information

  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • English
  • magyar

Make a Submission

Make a Submission

Browse

  • Categories

ISSN 1786-3422 (Print)
ISSN 2560-2551 (Online)


cop. 2020 by Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing

The Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing is an open access journal distributed under the terms and condtoins of the Creative Commons Attribution
CC-BY-NC-ND license 4.0. 

7400 Kaposvár, Guba Sándor u. 40. | Pf.: 16. | Tel.: 82/505-800, 82/505-900 | Fax: 82/505-896

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.