Évf. 6 Szám 2 (2023)

					View Évf. 6 Szám 2 (2023)
Megjelent: 2023-12-29

Olvasáskutatás

  • Az olvasás fejlesztése a drámapedagógia módszereivel

    Balogh Renáta, Józsa Krisztián
    4-16
    DOI: https://doi.org/10.33569/akk.4680

Irodalom

  • A látható hangadása mint az önszituálás eszköze: Van Gogh

    Sárközi Balázs
    17-25
    DOI: https://doi.org/10.33569/akk.5182
  • „Szeretitek-e a mesét?” Fábián Éva mesemondásának és pedagógiájának egyes vonásai a Hagyományok Háza egy gyermekprogramjának tükrében

    Németh Nóra, Dala Sára
    26-41
    DOI: https://doi.org/10.33569/akk.5186

Recenzió/kritika

  • Folklorizáció és refolklorizáció Domokos Mariann: Grimm-mesék magyar ponyvákon (1850–1900)

    Gombos Péter
    42-44
    DOI: https://doi.org/10.33569/akk.5190
  • Érzelmi hullámvasúton az olvasóvá válás útján Vass Dorottea: Olvasásmotiváció

    Kopházi-Molnár Erzsébet
    45-46
    DOI: https://doi.org/10.33569/akk.5194