Whose ’s the Street? - Indirect visual pollution of shopping centers
Keywords:
visual pollution, indirectAbstract
Nowadays the visual pollution is one of the most powerful pollution type of the „wild-capitalist” world. But it's isn’t perceptible for a lot of people, and not the society, nor it’s organizations prepared oneself to manage it.
References
Bornemissza R, (2004): „Fütyülök az esztétikára, mint madár az ornitológiára!" - A XIV. Országos tervezőgrafika Biennáléről, in: Magyar Grafika 2004/8, pp. 78-79.
Dr. Kalas Gy.: Reklám-fogyasztás-hulladék, Környezetünk Magazin, http://www.kornyezetunk.hu/belso/s65.html, 2005.10.28.
Erő Z.: „A kevesebb több" - Túl sok a reklám Budapesten 2005.11.04., in: Kreatív, XIII. évfolyam, 11. szám, http://esma.aitia.ai/ main.php?folderlD=941&articlelD=3904&ctag=articlelist&iid=1, 2005.10.28.
Fényszennyezés oldalak, http:// fenyszennyezes.csillagaszat.hu/ 2005.10.28.
Fórum » Általános társalgási fórumcsoport » A Törzsasztal»Szüntessük be a FAMILY FROSTOTim http://forum.Index.hu/EditArticle/Replay£ditArticle?a=45770389&t=9020156
Hárs G. (2005): Vizuális szennyezés vagy útcaművészet?, in HVG, ? 2005.07.12
http://www.millenaris.hu/index.php?c=asajtó & i d= 169 &set=0
Kaszás Gy.: Leprám, in: Kukabúvár, VII. évfolyam 2. szám, http://www. kukabúvár.hu/ kukabuvar/kb24/kb24 48.html, 2005.10.28.
Kerényi A. (2003): Európa természet és környezetvédelme, Nemzeti Tankönyvkiadó
Magyar Reklámetikai Kódex, Magyar Közterületi Reklámszövetség, 2001 Reklámeszköz definíciók. Magyar Közterületi Reklámszövetség, 2001
Török J. T.: Életünk velejárója - az utca hírmondója, HÍRNÖK, a XIII. kerületi önkormányzat lapja, http://www.adsonline.hu/varosok/budapest/xi i i ker/hirek/hirnok/vii 8/eletunk velejaroja.htm, 2005.10.28.
Vajta Z. (2001): A migráció egyik oka a vizuális környezetszennyezés. Magyar Hirlap, 2001.december 11.
Vass V. (2005): Hiú vagyok Budapestre, in: METRÓ p.6„ 2005.10.28
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Molnár József László
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
A folyóirat Open Access (Gold). Cikkeire a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. Ennek értelmében a mű szabadon másolható, terjeszthető, bemutatható és előadható, azonban nem használható fel kereskedelmi célokra (NC), továbbá nem módosítható és nem készíthető belőle átdolgozás, származékos mű (ND). A licenc alapján a szerző vagy a jogosult által meghatározott módon fel kell tüntetni a szerző nevét és a szerzői mű címét (BY).