Vol. 21 Núm. 2 (2023)

					Ver Vol. 21 Núm. 2 (2023)
Publicado: 2023-12-28

Tanulmányok

  • Hangszertanulási motivációt támogató stratégiák tanárok és tanárjelöltek szemszögéből

    Fanni Földi, Norbert Szabó, Krisztián Józsa
    5-18
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.2.5-18
  • Erdélyi óvodapedagógusok alternatív pedagógiákkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata

    Erzsébet Habinyák
    19-29
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.2.19-29
  • A „szovjet minta” egyedi értelmezése az 1950-es évek óvodai nevelését meg-határozó dokumentumokban

    Yvetta Kóger
    30-48
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.2.30-48
  • Nyelvvizsga és nyelvtudás Helyzetkép a törvényi szabályozás tükrében

    Erzsébet Kopházi-Molnár, Zsuzsanna Zsámbok
    49-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.2.49-66
  • A német kisegítő iskola kialakulása és fejlődése 1867 és 1918 között

    Krisztina Kovács
    67-75
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2023.2.67-75