Vol. 14 Núm. 3-4 (2016)

					Ver Vol. 14 Núm. 3-4 (2016)
Publicado: 2016-12-22

Előszó

  • Szerkesztői köszöntő

    Andrea Bencéné Fekete
    7-8
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2016.3-4.7-8

Tanulmányok

  • Miért volt szükség a köznevelés HR-ének reformjára?

    Péter Tamás Bertalan, Szilárd Horváth
    9-24
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.1
  • Módszertani útkeresés a matematikatanításban Kutatási tapasztalatok

    Barbara Di Blasio
    25-46
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.2
  • Középiskolai kollégiumi program a lemorzsolódás megelőzésére

    Enikő Princz, Andrea Bencéné Fekete
    47-63
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.3
  • Kórház-pedagógia

    Renáta Becsei-Balogh, Katalin Szili
    65-92
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.4

Képzés és Gyakorlat

  • DIGIDEUTSCH – Német nyelvű digitális tananyag általános iskolások számára

    Gabriella Bikics, Erika Kegyes
    93-109
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.5
  • Személyre szabott fejlesztési lehetőségek a felsőoktatásban Jelentés egy egyéniesített fejlesztési módszer kipróbálásáról

    Edina Dombi
    111-117
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.6
  • Egy pszichológiai jelenség és annak megjelenése az ifjúsági irodalomban Képzeletbeli barátok Matthew Dicks és Ben Rice regényeiben

    Péter Gombos, Szilvia Sárosi
    119-138
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.7
  • A csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak képzési és kimeneti követelményei egy országos vizsgálat fényében

    Kinga Gyöngy
    139-153
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.8
  • Iskola a Krisna-völgyben

    Erzsébet Kopházi-Molnár, Gáborné Madarász
    155-164
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.9
  • Élménypedagógia a kisgyermekek környezeti nevelésében

    Anna Megyeriné Runyó
    165-172
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.10
  • Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben pedagógusszemmel

    Ildikó Katalin Németh
    173-196
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.11

Angol nyelvű tanulmányok

  • Some Ideas About Using Mass Media in Adult Education

    László Dóra
    197-203
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.12
  • Possibilities of Applying Qualitative Research Methods During the Measurement of Health Behavior in Adolescents

    Melinda Csima
    205-214
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.13
  • The ICT Competence and Development Perspectives of Teacher Trainees During Teaching Practice

    Zsuzsa Gonda
    215-231
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.14
  • Statistics Regarding Economic Activity of People with Mobility Disability in Western Transdanubia

    Zsuzsanna Komjáthy
    233-246
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.15
  • The Dimensions of Educational Evaluation

    István Szőköl, Kinga Horváth
    247-256
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.16

Szakmai Pedagógusképzés

Konferenciaszemle

  • Beszámoló a 2016-os HuCer-konferenciáról Kaposvári Egyetem, Kaposvár, 2016. május 26–27.

    Hajnalka Szántóné Tóth
    267-269
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.18
  • XX. Apáczai-napok Nemzetközi Tudományos Konferencia : Semper reformare. Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar 2016. október 26–27.

    Ildikó Lőrincz
    270-272
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.19
  • Az elfogadás pedagógiája konferencia

    Zoltán Kovács
    273-274
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2016.3-4.20