Vol. 15 Núm. 1-2 (2017)

					Ver Vol. 15 Núm. 1-2 (2017)
Publicado: 2017-06-26

Tanulmányok

Képzés és Gyakorlat

  • A pedagógusok képzési motivációi és igényei

    Ildikó Deichlerné Könyves, Andrea Bencéné Fekete
    101-122
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.6
  • Esszészövegek tipográfiai elemzése

    Károly Fülöp
    123-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.7
  • Piroska MEGA farkas esete nagyival

    Erzsébet Kopházi-Molnár, Zoltán Tarai
    135-158
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.8
  • Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben

    Kálmán Sántha
    159-174
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.9
  • Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában

    Ida Zagyváné Szűcs
    175-194
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.10

Szakmai Képzés

Szemle - Válogatás a XXXIII.OTDK módszertani előadásaiból

  • Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése

    Zoltán Poór
    217-220
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.12
  • Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending

    Imre Fekete
    221-242
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.13
  • The possible benefits of using comic books in foreign language education: A classroom study

    Zsuzsanna Karap
    243-260
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.14
  • Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer

    Boglárka Kodácsi
    261-274
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.15
  • Gráfok modern bevezetése a középiskolában

    Veronika Kovács
    275-293
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.16
  • Tanulásiszokás-vizsgálat egy városi általános iskolában Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával

    Kinga Melinda Ledniczki
    295-312
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.17
  • Mészöly Miklós Jelentés öt egérről című novellája az irodalomórán

    Júlia Réti, Meldina Sebők
    313-324
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.1-2.18

Recenziók