Vol. 15 Núm. 4 (2017)

					Ver Vol. 15 Núm. 4 (2017)
Publicado: 2017-12-16

Tanulmányok

  • Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén

    Anikó Benyák, Mariann Mazurné Kiss
    7-16
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.1
  • A munkahelyi diszkrimináció reprezentációja budapesti középiskolások körében

    Tamás Frank
    17-24
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.2
  • A 21. századi nevelés a tanulók nézeteinek tükrében

    Edit Fürjné Nyeste
    25-36
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.3
  • Családok sportolási szokásainak szocioökonómiai hátterére

    Judit Herpainé Lakó, István Ágoston Simon, Zsófia Nábrádi, Anetta Müller
    37-52
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.4
  • Megtérülhet-e az oktatásba fektetett pénz a pedagógusok motiváltsága nélkül?

    Szilárd Horváth
    53-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.5
  • A testi nevelés múltja és jelene a tanítóképzésben

    Zoltán Kiss, Eszter Szabó
    63-68
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.6

Képzés és Gyakorlat

  • Élménypedagógia a minőségi időskorért

    Beáta Csimáné Pozsegovics, Edina Sáriné Csajka
    69-82
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.7
  • Zenetörténeti ritkaságok a pedagógiai gyakorlatban

    Józsefné Dombi
    83-92
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.8
  • A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei drámapedagógiai módszerekkel a (gyógy)pedagógiai munkában

    Márta Gelencsérné Bakó
    93-104
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.9
  • A konduktív nevelés a mozgássérültek pedagógiai rehabilitációjának szolgálatában

    Zsófia Horváthné Kállay
    105-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.10
  • A nyelvjárási regiszter használatával összefüggésbe hozható helyesírási hibák elemzése nyugat-dunántúli általános iskolások írásmunkái alapján

    Ildikó Koós
    115-123
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.11
  • Az állami gondozott fiatalok képe jóról és rosszról

    Andrea Lőrincz
    125-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.12
  • Inkluzív teória integratív gyakorlatban

    Ágnes N. Tóth, Katalin Simon
    135-146
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.13
  • A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt

    Zsuzsa Nagy, Anetta Müller, Éva Bácsné Bába, Melinda Bíró, Gabriella Pusztai
    147-162
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2017.4.14