Vol. 16 Núm. 1 (2018): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 16 Núm. 1 (2018): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2018-01-16

Tanulmányok

  • A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén

    Béla Molnár
    7-16
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.1
  • A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében

    Csilla Molnár
    17-24
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.2
  • A fizikai aktivitás és a mentális egészség jelentősége a 60 év fölötti korosztály életében

    István Ágoston Simon, Gabriella Kajtár, Judit Herpainé Lakó, Anetta Müller
    25-36
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.3

Képzés és Gyakorlat

  • A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014–2016 között

    Anett Jolán Kovács
    37-46
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.4
  • Ismert geometriai feladatok digitális köntösben

    Katalin Kulman, Gábor Dancs, Marianna Pintér
    47-56
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.5
  • LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében

    Dóra Dénes
    57-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.6
  • Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése

    Mónika Bagota, Judit Szitányi
    63-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.7
  • Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában

    Judit Herpainé Lakó, Éva Bácsné Bába, Zsuzsa Nagy, Anetta Müller
    73-82
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.8
  • Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton

    Veronika Juhász
    83-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.9
  • Költségvetési források és települési önkormányzatok az óvodák fenntartásában A finanszírozás kérdései egy nyugat-dunántúli kisváros óvodájában

    Erika Anna Kalmár
    91-106
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.10
  • Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig

    Ilona Karácsony
    107-116
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.11
  • Felnőttkori tanulás és mentális jóllét

    Mária Kispálné Horváth
    117-124
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.12
  • Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel

    Ildikó Katalin Németh
    125-138
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.20181.1.13
  • Tanító szakos hallgatók pályakövetéses vizsgálata az ELTE SEK hallgatói körében

    Orsolya Némethné Tóth
    139-148
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.14
  • A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai

    Enikő Pásztor
    149-158
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.1.15

Recenziók