Vol. 18 Núm. 1-2 (2020): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 18 Núm. 1-2 (2020): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2023-05-17

Tanulmányok

  • A magyar felsőoktatásban tanuló diszlexiás hallgatók nyelvtanulási tapasztalatai

    Katalin Gátas-Aubelj
    7-22
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.1
  • Kompetencia, sport, tanulás a sporttudományi képzésben résztvevő hallgatók nézőpontjából

    Zsuzsanna Gősi, Beatrix Faragó
    23-32
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.2
  • Empathische Erfassung, Reflexion und interner Dialog in der Sozialen Arbeit

    Sándor Haász
    33-46
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.3
  • Kegyvesztett pedológusok

    Andrea Zsuzsanna Illés, Gábor Albert B.
    47-54
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.4
  • Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba

    Gabriella Józsa
    55-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.5
  • Hiányzó láncszemek – nemzeti emlékezethelyek az irodalomban, az oktatásban

    Alexandra Kloiber
    67-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.6
  • A tanösvényektől az élményösvényekig – történeti áttekintés a tanösvények fejlődéséről

    Tímea Kollarics
    77-86
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.7
  • A női kosárlabda edzők helye és szerepe a kosárlabda társadalomban

    Bianka Magyar
    87-100
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.8
  • Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communication skills of students specialised in human resources consultancy

    Anikó Makkos, Ágota Fehér, Anikó Benyák
    101-112
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.9
  • Parents’ educational practices on unacceptable behaviour of preschool children

    Diana Nenadić-Bilan, Marijana Mohorić
    113-130
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.10

Képzés és Gyakorlat

  • Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit

    Zsófia Babai, Éva Kovácsné Vinkovics
    131-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.11
  • Grammatikatanítás a felsőoktatásban: a tankör mint jógyakorlat

    Blanka Bartha, Kornélia Gyenei
    141-150
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.12
  • Kisgyermekkori neuropedagógia - A kisgyermekkori agyfejlődés támogatása az óvodai nevelésben

    Mónika Lívia Borbás
    151-160
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.13
  • A korai angol nyelvi fejlesztés tudományelméleti megközelítése és szülői megítélése – Angolul már az óvodában?

    Ágnes Fehér
    161-172
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.14
  • A Soproni Óvóképző Intézet gyakorlati oktatása a 70-es évek elején

    Dóra Katalin Németh
    173-180
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.15
  • Játékok az iskolában - Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán

    Valéria Juhász, Márta Radics
    181-194
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.16
  • A meserajz személyiség megismerési módszer alkalmazási lehetősége az óvodapedagógiai gyakorlatban

    Vivien Unger
    195-206
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.17

Recenziók

A Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Karán meghirdetett Óvodatörténeti Pályázat díjnyertes hallgatói munkái

  • Tanulságok és útravaló a magyar óvodapedagógus képzés számára az 1970-es évekből

    Gabriella Abonyi
    211-222
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.19
  • Az álmok megvalósítása magyar óvónőként a 1960-as és 1970-es években Délvidéken

    Adél Hanák
    223-233
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.20