Vol. 19 Núm. 1-2 (2021): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 19 Núm. 1-2 (2021): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2021-07-20

Tanulmányok

  • Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan − Obstacles and Inappropriate Practices

    Doaa M. F. Jarrar
    5-19
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.1
  • Examining Primary Education Students’ Expertise Concerning the Environmental Impact of Economic Activities and Environmental Catastrophes

    Katalin Kulman
    20-30
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.2
  • Kereslet és kínálat: elmélkedés a bölcsészképzés digitális kompetenciáiról

    Tibor M. Pintér
    31-38
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.3
  • A nőkről alkotott kép hazánkban a 20. század első felében sajtótermékek tükrében

    Krisztina Stummer
    39-48
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.4
  • Ok, boomer! Ok, zapper? – avagy a generációs sztereotípiák nyomában

    Csilla Marianna Szabó, Edit Csikósné Maczó
    49-57
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.5
  • A havas sportokat fogyasztó magyar lakosság sí és snowboard tudásszintje, képzettsége saját megítélésük tükrében

    György Szerb, Gyöngyi Bánkuti, András Bence Szerb
    58-69
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.6
  • Diversity and Inclusion in Higher Education

    Aranka Varga, Kitti Vitéz, István Orsós, Bálint Fodor, Gergely Horváth
    70-81
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.7

Képzés és Gyakorlat

  • Digital technologies in music education − The prospects of interactive course development in primary school music education

    Mónika Deákné Kecskés, Erzsébet Bánszeginé Gáncs
    82-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.8
  • Hitéletre nevelés a pedagógiában - egy új specializáció elé

    Gizella Frang
    91-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.9
  • Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában

    Helga Mesterházy
    100-106
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.10
  • Szótárdidaktika a Károli Gáspár Református Egyetem Angol Nyelvészeti Tanszékén

    Katalin P. Márkus
    107-120
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.11
  • Érzelmi kreativitás a zenei nevelés tükrében

    Krisztina Révészné Pálfi , József Révész
    121-128
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.12
  • Célorientációk kapcsolata az iskolai motivációval szakképző iskolások aspektusából

    Éva Sütő, Melinda Csima
    129-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.13
  • A játékosítás lehetőségei a köznevelésben

    Csaba Szabó, Júlia Szenderák, Sára Szörényi
    141-150
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.14
  • Multikulturális nevelés az óvodában − Más anyanyelvű és/vagy kultúrájú gyermekek inklúziója

    Bernadett Szarka
    151-162
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.15
  • Pályaorientációs szolgáltatások és a pályaválasztási bizonytalanság kapcsolata a gimnáziumban

    Csilla Tudlik
    163-171
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.16

Recenziók

  • Pedagógus értékelés és önértékelés napjainkban – egy kutatás tükrében

    Tünde Noémi Csiha
    172-176
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.17
  • Társasjáték-pedagógia

    Anna Viktória Horváth
    177-179
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.18