Konferencia a nemek esélyegyenlőtlenségéről a matematika tanításában és tanulásában

Autores/as

  • Orsolya Kereszty Kaposvári Egyetem, Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Kar

Resumen

2007. január 25-26-án került megrendezésre a „Gender-Sensitivity and Pluralism in Mathematics Education” (Társadalmi nemi érzékenység és pluralizmus a matematika tanításában és tanulásában) konferencia Barcelonában, a PREMA projekt keretében. Magyarországról két résztvevő érkezett, dr. Kovács Mónika, az ELTE Pedagógia és Pszichológia Karának dékánhelyettes egyetemi docense, és jelen sorok írója, Kereszty Orsolya, a Kaposvár Egyetem Pedagógia és Felnőttképzési Tanszék képviseletében. A Barcelonában megrendezésre került konferencián körülbelül 90 meghívott szakértő, kutató, gyakorló pedagógus vett részt. A résztvevők tapasztalatainak, előéletének sokszínűsége az előadások tartalmi sokszínűségében, elméleti, módszertani megközelítésekben is megfigyelhető volt.

Publicado

2007-03-28

Número

Sección

Szemle

Cómo citar

Konferencia a nemek esélyegyenlőtlenségéről a matematika tanításában és tanulásában. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(1), 137-139. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5487