Nagy József, Kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia
Szeged: Mozaik Kiadó, 2007.
Resumen
Az utóbbi évek pedagógiai kutatásai szerint közoktatási rendszerünk nem csökkenti, hanem egyenesen növeli a tanulók közötti fejlettségbeli különbségeket. A hagyományos ismeretalapú pedagógiai kultúra képtelen az eredményességgel, esélyegyenlőséggel szembeni egyre növekvő igények kielégítésére. A jelentkező problémák miatt elengedhetetlen a megoldás keresése.
Nagy József kötete, mely az ismeret dominanciájú pedagógiai kultúra problémáiról, valamint a kompetencia dominanciájú pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye, a szegedi pedagógiai kutatóműhelyben elvégzett több mint három évtizedes kutatómunka eredményeinek felhasználásával készült.
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2008 Maár Tiborné
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.