Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében
DOI:
https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.9Resumen
A Pécsi Tudományegyetemen 2015. január 1-től működik Tanárképző Központ a tanárképzést, pedagógusképzést folytató karok képzéshez kapcsolódó munkájának az összehangolására. Feladatait hálózati együttműködésben látja el. A tanulmány ezen együttműködések formáit, színtereit mutatja be, különös tekintettel a tanárképzéshez kapcsolódó gyakorlati képzés vonatkozásában.
Referencias
Csapó, B. – Bodorkós, L. – Bús, E. (2015). A tanárképző központok működési standardjainak és akkreditációs szempontjainak kialakítása. In: Horváth, A.–nJakab, Gy. (szerk.), A tanárképzés jövőjéről, Pedagógusképzések – OFI koordinációval, Harmadik kötet, (pp. 29–42). Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
Rapos, N.– Kopp E.– Czető, K.– Kálmán, O.– Mészáros, Gy.– Tókos, K.– Seresné, B. E. (2015). Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására. In: Rapos, N. – Kopp, E. (szerk.). A tanárképzés megújítása, (pp. 215–282). Budapest: ELTE Eötvös Kiadó.
A 2011. évi CCIV. törvény a nemzeti felsőoktatásról [online] https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100204.TV [2018.05.10.]
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2019 Jelenszkyné Fábián Ildikó
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.