Az óvodáskorú gyermekek érdekérvényesítésének lehetséges útjai

Körmöci, K. (2019). A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában. Budapest: Flaccus Kiadó. ISBN 978-615-5278-36-5

Autores/as

  • Mónika Lívia Borbás

DOI:

https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.18

Resumen

Pedagógiai aspektusból A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában címet viselő, 2019-ben megjelent kötet tudományosan és módszertanilag megalapozott tartalma révén igazi különlegességnek számító, a jelenkor igényeinek és elvárásainak maradéktalanul megfeleltetett szakmai kiadványnak tekinthető, amely végigkalauzolja az olvasót az óvodáskorú gyermekek szükségleteihez igazított óvodai tanulás izgalmas világán. Már a címében is figyelemfelkeltő könyv egyes fejezeteinek áttanulmányozása során átfogó képet kaphatunk az óvodás gyermek szükségleteinek mibenlétéről, a szükségletekhez igazodó tanulási folyamatról. A kötet szerzője, Körmöci Katalin mestertanár, főiskolai oktató, az Óvodai Nevelés című szakmai-módszertani folyóirat főszerkesztője, az óvodás korosztály mindenekfelett álló érdekeinek kiemelkedő hazai képviselője.

Biografía del autor/a

  • Mónika Lívia Borbás

    okleveles pedagógia-, játék-és szabadidő-szervező tanár
    borbas@airplanet.hu

Publicado

2020-06-20

Cómo citar

Az óvodáskorú gyermekek érdekérvényesítésének lehetséges útjai: Körmöci, K. (2019). A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában. Budapest: Flaccus Kiadó. ISBN 978-615-5278-36-5. (2020). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 18(1-2), 207-210. https://doi.org/10.17165/TP.2020.1-2.18