Bd. 12 Nr. 3-4 (2014)

					Ansehen Bd. 12 Nr. 3-4 (2014)
Veröffentlicht: 2014-12-17

Tanulmányok

Képzés és Gyakorlat

  • A médiapedagógia segédtudománya: a kognitív pszichológia

    László Dóra
    27-34
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.2
  • Nyelvértés és nyelvhasználat Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján

    Gizella Frang
    35-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.3
  • Die deutsche reformpädagogische Bewegung: eine kurze Vorstellung

    Zoltán Jobbágy
    51-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.4
  • A zeneterápia kurzus tapasztalatai a gyógypedagógusok képzésében a Kaposvári Egyetemen

    Éva Kenesei
    67-77
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.5
  • A bécsi klasszika megjelenése a Nemzeti Tankönyvkiadónak az általános iskola 6. évfolyama számára készült ének-zene tankönyvében és zenehallgatási anyagában

    Henriett Kiss
    79-93
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.6
  • A kilencedik roma szakkollégium – Kaposvár

    Erzsébet Kopházi-Molnár
    95-107
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.7
  • Lükurgosz kutyái, avagy a 17. századi holland életképfestészet példázatai a nevelésről

    Zsófia Szabó
    109-120
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.8
  • Innováció a spanyol felnőttoktatásban

    László Varga
    121-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.9
  • Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai

    Attila Zsubrits
    133-142
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.10

Könyvismertetés