Bd. 13 Nr. 3-4 (2015)

					Ansehen Bd. 13 Nr. 3-4 (2015)
Veröffentlicht: 2015-12-20

Tanulmányok

  • A család nevelési funkciója a Horthy-kori tankönyvekben

    Judit Pálmai
    7-23
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.1
  • A paraszti létmód tudatformáinak leképeződése Koszta József leánygyermek-ábrázolásain

    Renátó Támba
    25-41
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.2
  • A gyerekek játékokhoz fűződő érzelmi kapcsolata

    Attila Zsubrits, Anna Valkó, Krisztina Horváth, Annamária Fehér
    43-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.3

Képzés és Gyakorlat

  • Pedagógustehetség − tehetséges pedagógus?

    Andrea Bencéné Fekete
    61-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.4
  • Kreativität und Neuropädagogik

    Zsuzsa Detre
    73-85
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.5
  • Begeisterung und Inspiration im Lehrkörper

    Viktória Farnady-Landerl
    87-99
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.6
  • In memoriam Apáczai Kiadó

    Orsolya Fülöp
    101-118
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.7
  • A nagykanizsai iskolaintegráció okainak a vizsgálata

    Zsolt Kőmüves
    119-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.8
  • Tudomány és művészet

    József Révész
    133–-140
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.9
  • A logoterápia eszköz- és módszertárának alkalmazási lehetőségei a szupervízióban I.

    Szabolcs Varga
    141-151
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2015.3-4.10

Szakmai Pedagógusképzés

Könyvismertetés