Bd. 17 Nr. 1 (2019): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 17 Nr. 1 (2019): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2019-03-13

Tanulmányok

Képzés és Gyakorlat

  • „Csak” logika – vagy mégsem?

    Mónika Bagota
    61-74
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.5
  • Csoportdolgozat a tanulók szemszögéből

    Dóra Judit Bérczy
    75-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.6
  • Online segítséggel a hallgatói lemorzsolódás ellen – A Dunaújvárosi Egyetem Avatar-programjának bemutatása

    Edit Csikósné Maczó
    91-97
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.7
  • A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben

    Ottmár Járeb
    99-110
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.8
  • Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében

    Ildikó Jelenszkyné Fábián
    111-120
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.9
  • Iskola és egészségügy összekapcsolódása, az iskola és az egészségügy feladatai az egészséges életmódra nevelésben

    Ilona Karácsony
    121-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.10

Angol nyelvű tanulmányok

  • The role of the teacher and the blended-learning method

    Orsolya Bartal
    133-139
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.11
  • Becoming a good chamber musician – a Kodály approach

    Mónika Deákné Kecskés
    141-150
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.12
  • Assessment and feedback as a factor of teachers’ wellbeing

    Mária Hercz, Ferenc Pozsonyi
    151-162
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.13
  • Recreational activities in foster families in Bács-Kiskun County between 2011–2014

    Ilona Kátainé Lusztig
    163-170
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.14
  • Environmental pedagogical aspects of nature experience trails – an international comparative study

    Tímea Kollarics
    171-179
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.15