Bd. 17 Nr. 3-4 (2019): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 17 Nr. 3-4 (2019): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2019-12-21

Tanulmányok

  • Identity Distribution in the Croatian Children's Novel

    Robert Bacalja, Katarina Ivon, Diana Nenadić-Bilan
    7-22
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.1
  • A gamifikáció felsőoktatási alkalmazásának lehetőségei

    Edit Csikósné Maczó
    23-32
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.2
  • Analyzing the Anxiety: Pre-Service Teachers in their Professional Year

    Angela Falter Thomas
    33-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.3
  • How to overcome grave misunderstanding when different cultures meet?

    Andreas Hejj
    50-62
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.4
  • Selected concepts and contemporary early childhood education program

    Jolanta Karbowniczek, Agata Tatara
    63-76
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.5
  • Tanulmányi eredményesség az iskolán kívüli sportfoglalkozások függvényében (2016-os OKM adatok alapján)

    Marianna Moravecz
    77-86
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.6
  • Gyógytestnevelők motivációja a továbbképzések terén

    Eszter Őry, Gabriella Kajtár, István Ágoston Simon
    87-96
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.7
  • Trends and Issues on STEM and STEAM Education in Early Childhood

    Sureeporn Sawangmek
    97-106
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.8
  • A Bauhaus színpadi műhelye

    Zsófia Szabó
    107-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.9

Képzés és Gyakorlat

  • Homogén és heterogén csoportok az óvodában

    Fruzsina Ádám, Roland Hegedűs
    115-128
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.10
  • Mobiltelefonok az oktatásban: szabályok, normák, értékek

    Orsolya Bartal
    129-136
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.11
  • Development of musical taste in public school music education: do we really need Western trends?

    Mónika Deákné Kecskés
    137-150
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.12
  • A fizikai környezet hatása a bölcsődei csoportra

    Andrea Hegedűsné Bem, Bianka Sebestyén, Orsolya Pachner
    151-160
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.13
  • Arany János balladáinak alkalmazási lehetőségei magyarórán: a szövegértéstől a nyelvi változatosság tanításáig

    István Jánk
    161-182
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.14
  • Vadászati és vadgazdálkodási ismeretek pedagógushallgatók körében

    Helga Mesterházy
    183-194
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.15
  • Hallgatói környezettudatosság környezetvédelmi témakörökben fiatal felnőtt korban

    Jutka Nmarné Kendöl
    195-210
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.16
  • Nemzeti nevelés az óvodákban a megváltozott Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja szellemében

    Enikő Pásztor
    211-220
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.17
  • „Ez a mi munkánk…” – A pedagógus ideális célja a magyar köznevelésben

    Bálint Szládovics
    221-230
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.18

Recenziók

Köznevelési körkép - Válogatás a Soproni Tankerületi Központ Antiszegregációs Munkacsoportjának írásaiból

  • Hiánypótló szakmai együttműködés az iskolai integrációban

    Lászlóné Horváth
    235-240
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.20
  • Az óvodai-iskolai szociális segítő tevékenység bevezetése a Soproni járás köznevelési intézményeiben

    Gyuláné Roth
    241-248
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3–4.21