Bd. 19 Nr. 3-4 (2021): Képzés és Gyakorlat

					Ansehen Bd. 19 Nr. 3-4 (2021): Képzés és Gyakorlat
Veröffentlicht: 2021-11-28

Tanulmányok

  • Intercultural education in early childhood

    Andrea Bencéné Fekete
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.1
  • Public awareness of correctional education carried out in juvenile correctional facilities

    Hajnalka Izsák
    15-27
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.2
  • Mi jár a gyermekek fejében? A koragyermekkori tanulás szülői és óvodapedagógusi szemmel

    Zsuzsanna Kántor
    28-40
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.3
  • A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében

    Tünde Lantos
    41-53
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.4
  • The current parental role in the reflection of changes in family life

    Eleonóra Mendelová, Hana Zelená
    54-63
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.5
  • Az e-tanulás segítése A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben

    Julianna Mrázik
    64-72
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.6
  • Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata

    Katalin Tóth-Merza, Petra Bontó, Zsuzsanna Almássy
    73-84
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.7
  • A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését

    Csilla Tudlik
    85-95
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.8
  • A pedagógiai intézményekhez fűződő kapcsolatban szerepet játszó bipoláris élmények összehasonlító vizsgálata

    Vivien Éva Unger
    96-109
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.9
  • A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése

    Gergő Vida
    110-119
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.10

Képzés és Gyakorlat

Recenziók