Az értelmileg akadályozott emberek interakcióinak kommunikációelméleti megközelítése

Autor/innen

  • Anna Galgóczy Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bárczy Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar

Abstract

Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan lehet megközelíteni az értelmileg akadályozott emberek kommunikációját a kommunikációelmélet oldaláról. Célom az, hogy a gyógypedagógia új támpontokat kapjon az értelmileg akadályozott emberek kommunikációjának fejlesztéséhez, így szocializációjuk elősegítéséhez azáltal, hogy szemléletmódját kiegészítjük a kommunikációkutatás észrevételeivel.

Veröffentlicht

2007-03-28

Ausgabe

Rubrik

Közlemények

Zitationsvorschlag

Az értelmileg akadályozott emberek interakcióinak kommunikációelméleti megközelítése. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(1), 92-103. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5482