Sandu Frunza és Michael S. Jones, szerk., Education and cultural diversity

Cluj-Napoca: Provopress, 2006

Autor/innen

  • Melinda Pálfi Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

Abstract

2006-ban került megrendezésre a „Mulicultural Education in the CEE Region, the NIS and Central Asia” (Multikulturális oktatás a középkelet-európai, a közép-ázsiai, valamint a szovjet utódállamok régiójában) elnevezésű konferencia a SACRI program (Society for the Research of Religions and Ideologies) keretében. A résztvevők a régió országaiból kerültek ki: Romániából, Lengyelországból, Libanonból, Moldvából, Üzbegisztánból, Kirgizisztánból, Ukrajnából, Macedóniából, Szerbia és Montenegróból, Bulgáriából és Magyarországról érkeztek az előadók. Valamint térségen kívüli országból érkezett Michael S. Jones adjunktus, a virginiai Liberty University képviseletében. Fontos kiemelni, hogy főiskolai és egyetemi oktatók mellett nagy számban találhatóak az előadók között újságírók, politikai pártok és más független szervezetek képviselői. A résztvevők sokszínűsége nem véletlen, hiszen a konferencia célja az volt, hogy teret nyújtson az együttműködés kialakulásának a különböző területek képviselői között. A párbeszéd kialakulása nélkülözhetetlen a multikulturális oktatás hatékony fejlesztéséhez.

Veröffentlicht

2007-06-30

Ausgabe

Rubrik

Könyvismertetés

Zitationsvorschlag

Sandu Frunza és Michael S. Jones, szerk., Education and cultural diversity : Cluj-Napoca: Provopress, 2006. (2007). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 5(2), 121-123. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5471