Nagy József, Kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia
Szeged: Mozaik Kiadó, 2007.
Abstract
Az utóbbi évek pedagógiai kutatásai szerint közoktatási rendszerünk nem csökkenti, hanem egyenesen növeli a tanulók közötti fejlettségbeli különbségeket. A hagyományos ismeretalapú pedagógiai kultúra képtelen az eredményességgel, esélyegyenlőséggel szembeni egyre növekvő igények kielégítésére. A jelentkező problémák miatt elengedhetetlen a megoldás keresése.
Nagy József kötete, mely az ismeret dominanciájú pedagógiai kultúra problémáiról, valamint a kompetencia dominanciájú pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye, a szegedi pedagógiai kutatóműhelyben elvégzett több mint három évtizedes kutatómunka eredményeinek felhasználásával készült.
Downloads
Veröffentlicht
Ausgabe
Rubrik
Lizenz
Copyright (c) 2008 Maár Tiborné
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.