Nagy József, Kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia

Szeged: Mozaik Kiadó, 2007.

Autor/innen

  • Tiborné Maár Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet, Oktatás és Társadalom Doktori Iskola

Abstract

Az utóbbi évek pedagógiai kutatásai szerint közoktatási rendszerünk nem csökkenti, hanem egyenesen növeli a tanulók közötti fejlettségbeli különbségeket. A hagyományos ismeretalapú pedagógiai kultúra képtelen az eredményességgel, esélyegyenlőséggel szembeni egyre növekvő igények kielégítésére. A jelentkező problémák miatt elengedhetetlen a megoldás keresése.
Nagy József kötete, mely az ismeret dominanciájú pedagógiai kultúra problémáiról, valamint a kompetencia dominanciájú pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye, a szegedi pedagógiai kutatóműhelyben elvégzett több mint három évtizedes kutatómunka eredményeinek felhasználásával készült.

Veröffentlicht

2008-12-28

Ausgabe

Rubrik

Könyvismertetés

Zitationsvorschlag

Nagy József, Kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia: Szeged: Mozaik Kiadó, 2007. (2008). Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi folyóirat, 6(2-3), 167-169. https://journal.uni-mate.hu/index.php/trainingandpractice/article/view/5402