Évf. 12 Szám 3-4 (2014)

					View Évf. 12 Szám 3-4 (2014)
Megjelent: 2014-12-17

Tanulmányok

  • Az általános célú felnőttképzést végző intézmények és programjaik regionális megközelítésben

    Márkus Edina
    5-25
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.1

Képzés és Gyakorlat

  • A médiapedagógia segédtudománya: a kognitív pszichológia

    Dóra László
    27-34
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.2
  • Nyelvértés és nyelvhasználat Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján

    Frang Gizella
    35-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.3
  • A német reformpedagógiai mozgalom: egy rövid bemutatás

    Jobbágy Zoltán
    51-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.4
  • A zeneterápia kurzus tapasztalatai a gyógypedagógusok képzésében a Kaposvári Egyetemen

    Kenesei Éva
    67-77
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.5
  • A bécsi klasszika megjelenése a Nemzeti Tankönyvkiadónak az általános iskola 6. évfolyama számára készült ének-zene tankönyvében és zenehallgatási anyagában

    Kiss Henriett
    79-93
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.6
  • A kilencedik roma szakkollégium – Kaposvár

    Kopházi-Molnár Erzsébet
    95-107
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.7
  • Lükurgosz kutyái, avagy a 17. századi holland életképfestészet példázatai a nevelésről

    Szabó Zsófia
    109-120
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.8
  • Innováció a spanyol felnőttoktatásban

    Varga László
    121-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.9
  • Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai

    Zsubrits Attila
    133-142
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2014.3-4.10

Könyvismertetés