Évf. 20 Szám 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 20 Szám 3-4 (2022): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2022-12-29

Tanulmányok

  • Az iskolai közösségi szolgálat mint az érettségire készülő tanulók pályaorientációs támogatásának egyik esélye

    Kenderfi Miklós
    5-15
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.5-15
  • A mentortanárok percepcióinak vizsgálata a Mayring-féle kvalitatív tartalomelemzés segítségével

    Kocsis Rita
    16-23
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.16-23
  • Az oktatási célú szabadulószobák módszertani lehetőségei egyetemi hallgatóknál

    Kovács Elvira, Manojlovic Helena
    24-35
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.24-35
  • Épített tér – alkalmazkodás és tér-tárgy összefüggés óvodai környezetben

    Mucsi Zsuzsanna, Molnár László
    36-42
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.36-42
  • Egy népdal kottaképei: a gyűjtéstől az ének-zene tankönyvekig

    Pintér-Keresztes Ildikó
    43-53
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.43-53
  • A női kereskedelmi képzés a Nemzeti Nőnevelés tükrében

    Stummer Krisztina
    54-59
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2022.3-4.54-59