Évf. 20 Szám 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 20 Szám 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2022-06-23

Tanulmányok

  • Digitális oktatás (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.1
    Dinnyés Katalin Julianna, Pusztafalvi Henriette
    5-14
  • Az elektorenkefalográfia alkalmazása az oktatásban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.2
    Emri Zsuzsa, Antal Károly
    15-27
  • Javítóintézeti nevelők metaforákban tükröződő intézményképe

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.3
    Izsák Hajnalka
    28-40
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei óvodapedagógus- és tanítójelöltek körében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.4
    Szontagh Pál
    41-49

Képzés és Gyakorlat

  • Környezettudatosságra nevelés a múzeumokban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.5
    Csákiné Dobos Laura
    50-58
  • Fogalmi térképekkel és gondolattérképekkel támogatott földrajztanulás

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.6
    Gerlang Vivien
    59-70
  • Az online oktatás nehézségei a sportszervező képzésen

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.7
    Gősi Zsuzsanna, Kassay Lili
    71-79
  • Teaching Creative Musical Skills: Different Ways of Development in Instrumental Music Education

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.8
    Horváth Katalin
    80-97
  • Pénzügyi kultúra a könyvtár- és információtudományi képzésben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.9
    Kiszl Péter
    98-109
  • A kreatív tanulás és tanítás szolgálatában – Gamifikációs értékelés a saját fejlesztésű MotivApp applikációval

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.10
    Milu Ildikó, Balogh Bence, Nagy Dávid, Kocsis Zsófia
    110-121

Recenziók