Évf. 20 Szám 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 20 Szám 1-2 (2022): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2022-06-23

Tanulmányok

  • Digitális oktatás (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés

    Dinnyés Katalin Julianna, Pusztafalvi Henriette
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.1
  • Az elektorenkefalográfia alkalmazása az oktatásban

    Emri Zsuzsa, Antal Károly
    15-27
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.2
  • Javítóintézeti nevelők metaforákban tükröződő intézményképe

    Izsák Hajnalka
    28-40
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.3
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei óvodapedagógus- és tanítójelöltek körében

    Szontagh Pál
    41-49
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.4

Képzés és Gyakorlat

  • Környezettudatosságra nevelés a múzeumokban

    Csákiné Dobos Laura
    50-58
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.5
  • Fogalmi térképekkel és gondolattérképekkel támogatott földrajztanulás

    Gerlang Vivien
    59-70
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.6
  • Az online oktatás nehézségei a sportszervező képzésen

    Gősi Zsuzsanna, Kassay Lili
    71-79
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.7
  • Teaching Creative Musical Skills: Different Ways of Development in Instrumental Music Education

    Horváth Katalin
    80-97
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.8
  • Pénzügyi kultúra a könyvtár- és információtudományi képzésben

    Kiszl Péter
    98-109
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.9
  • A kreatív tanulás és tanítás szolgálatában – Gamifikációs értékelés a saját fejlesztésű MotivApp applikációval

    Milu Ildikó, Balogh Bence, Nagy Dávid, Kocsis Zsófia
    110-121
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2022.1-2.10

Recenziók