Évf. 16 Szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-08-30

Előszó

  • Előszó

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.1
    Varga László
    7-11

Tanulmányok

  • Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.2
    Farnady-Landerl Viktória
    13-20
  • Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.3
    Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória
    21-36
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.4
    Mák Veronika, Szécsi Tünde, Varga László
    37-44
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.5
    Rosemond Zsuzsa
    45-50
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.6
    Szécsi Tünde, Varga László, Mák Veronika
    51-58
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.7
    Tegzes Andrea
    59-66
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.8
    Varga László, Szécsi Tünde
    67-74
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.9
    Pásztor Enikő
    75-85