Évf. 16 Szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 16 Szám 3 (2018): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2018-08-30

Előszó

  • Előszó

    Varga László
    7-11
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.1

Tanulmányok

  • Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során

    Farnady-Landerl Viktória
    13-20
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.2
  • Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával

    Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória
    21-36
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.3
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    Mák Veronika, Szécsi Tünde, Varga László
    37-44
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.4
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    Rosemond Zsuzsa
    45-50
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.5
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    Szécsi Tünde, Varga László, Mák Veronika
    51-58
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.6
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    Tegzes Andrea
    59-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.7
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    Varga László, Szécsi Tünde
    67-74
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.8
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    Pásztor Enikő
    75-85
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2018.3.9