Évf. 17 Szám 1 (2019): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 17 Szám 1 (2019): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2019-03-13

Tanulmányok

Képzés és Gyakorlat

  • „Csak” logika – vagy mégsem?

    Bagota Mónika
    61-74
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.5
  • Csoportdolgozat a tanulók szemszögéből

    Bérczy Dóra Judit
    75-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.6
  • Online segítséggel a hallgatói lemorzsolódás ellen – A Dunaújvárosi Egyetem Avatar-programjának bemutatása

    Csikósné Maczó Edit
    91-97
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.7
  • A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben

    Járeb Ottmár
    99-110
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.8
  • Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében

    Jelenszkyné Fábián Ildikó
    111-120
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.9
  • Iskola és egészségügy összekapcsolódása, az iskola és az egészségügy feladatai az egészséges életmódra nevelésben

    Karácsony Ilona
    121-131
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.10

Angol nyelvű tanulmányok

  • The role of the teacher and the blended-learning method

    Bartal Orsolya
    133-139
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.11
  • Becoming a good chamber musician – a Kodály approach

    Deákné Kecskés Mónika
    141-150
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.12
  • Assessment and feedback as a factor of teachers’ wellbeing

    Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc
    151-162
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.13
  • Recreational activities in foster families in Bács-Kiskun County between 2011–2014

    Kátainé Lusztig Ilona
    163-170
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.14
  • Environmental pedagogical aspects of nature experience trails – an international comparative study

    Kollarics Tímea
    171-179
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.15