Évf. 17 Szám 2 (2019): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 17 Szám 2 (2019): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2019-07-27

Tanulmányok

  • Teaching on the Run – Learning on the Go

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.1
    Maria Bajner
    7-20
  • Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.2
    Dóra László
    21-34
  • Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.3
    Kopházi-Molnár Erzsébet, Csarni Éva
    35-54
  • "A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.4
    Bacsa-Bán Anetta
    55-65

Képzés és Gyakorlat

  • A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.5
    Csajka Edina, Csimáné Pozsegovics Beáta
    67-77
  • A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.6
    Doba László, Szántóné Tóth Hajnalka
    79-90
  • Szárnyakkal megkapni és repülve elengedni… avagy biológia tehetségek támogatása a gimnáziumunkban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.7
    Horváthné Hidegh Anikó
    91-105
  • The versatility of drama-based pedagogy and teacher training

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.8
    Jaskóné Gácsi Mária
    107-114
  • Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.9
    Klein Ágnes
    115-124
  • Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.10
    Kónya György
    125-134
  • Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.11
    Langerné Buchwald Judit
    135-148
  • Kon-Takt és Schritte international: egy nyelv, két szemlélet

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.12
    Sebestyén Krisztina
    149-160
  • Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13
    Bertalan Péter, Horváthné Petrás Viktória
    161-175

Hallgatói munkák

Recenziók