Évf. 17 Szám 2 (2019): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 17 Szám 2 (2019): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2019-07-27

Tanulmányok

  • Teaching on the Run – Learning on the Go

    Maria Bajner
    7-20
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.1
  • Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat

    Dóra László
    21-34
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.2
  • Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán

    Kopházi-Molnár Erzsébet, Csarni Éva
    35-54
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.3
  • "A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban

    Bacsa-Bán Anetta
    55-66
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.4

Képzés és Gyakorlat

  • A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében

    Csajka Edina, Csimáné Pozsegovics Beáta
    67-78
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.5
  • A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében

    Doba László, Szántóné Tóth Hajnalka
    79-90
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.6
  • Szárnyakkal megkapni és repülve elengedni… avagy biológia tehetségek támogatása a gimnáziumunkban

    Horváthné Hidegh
    91-106
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.7
  • The versatility of drama-based pedagogy and teacher training

    Jaskóné Gácsi Mária
    107-114
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.8
  • Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára

    Klein Ágnes
    115-124
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.9
  • Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére

    Kónya György
    125-134
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.10
  • Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon

    Langerné Buchwald Judit
    135-148
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.11
  • Kon-Takt és Schritte international: egy nyelv, két szemlélet

    Sebestyén Krisztina
    149-160
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.12
  • Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján

    Bertalan Péter, Horváthné Petrás Viktória
    161-176
    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13

Hallgatói munkák

Recenziók