Évf. 17 Szám 3-4 (2019): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 17 Szám 3-4 (2019): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2019-12-21

Tanulmányok

  • Identity Distribution in the Croatian Children's Novel

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.1
    Robert Bacalja, Katarina Ivon, Diana Nenadić-Bilan
    7-22
  • A gamifikáció felsőoktatási alkalmazásának lehetőségei

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.2
    Csikósné Maczó Edit
    23-32
  • Analyzing the Anxiety: Pre-Service Teachers in their Professional Year

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.3
    Angela Falter Thomas
    33-49
  • How to overcome grave misunderstanding when different cultures meet?

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.4
    Andreas Hejj
    50-62
  • Selected concepts and contemporary early childhood education program

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.5
    Jolanta Karbowniczek, Agata Tatara
    63-76
  • Tanulmányi eredményesség az iskolán kívüli sportfoglalkozások függvényében (2016-os OKM adatok alapján)

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.6
    Moravecz Marianna
    77-86
  • Gyógytestnevelők motivációja a továbbképzések terén

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.7
    Őry Eszter, Kajtár Gabriella, Simon István Ágoston
    87-96
  • Trends and Issues on STEM and STEAM Education in Early Childhood

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.8
    Sureeporn Sawangmek
    97-106
  • A Bauhaus színpadi műhelye

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.9
    Szabó Zsófia
    107-114

Képzés és Gyakorlat

  • Homogén és heterogén csoportok az óvodában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.10
    Ádám Fruzsina, Hegedűs Roland
    115-128
  • Mobiltelefonok az oktatásban: szabályok, normák, értékek

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.11
    Bartal Orsolya
    129-136
  • Development of musical taste in public school music education: do we really need Western trends?

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.12
    Deákné Kecskés Mónika
    137-149
  • A fizikai környezet hatása a bölcsődei csoportra

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.13
    Hegedűsné Bem Andrea, Sebestyén Bianka, Pachner Orsolya
    151-160
  • Arany János balladáinak alkalmazási lehetőségei magyarórán: a szövegértéstől a nyelvi változatosság tanításáig

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.14
    Jánk István
    161-182
  • Vadászati és vadgazdálkodási ismeretek pedagógushallgatók körében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.15
    Mesterházy Helga
    183-194
  • Hallgatói környezettudatosság környezetvédelmi témakörökben fiatal felnőtt korban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.16
    Nmarné Kendöl Jutka
    195-210
  • Nemzeti nevelés az óvodákban a megváltozott Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja szellemében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.17
    Pásztor Enikő
    211-220
  • „Ez a mi munkánk…” – A pedagógus ideális célja a magyar köznevelésben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.18
    Szládovics Bálint
    221-230

Recenziók

Köznevelési körkép - Válogatás a Soproni Tankerületi Központ Antiszegregációs Munkacsoportjának írásaiból

  • Hiánypótló szakmai együttműködés az iskolai integrációban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.20
    Horváth Lászlóné
    235-240
  • Az óvodai-iskolai szociális segítő tevékenység bevezetése a Soproni járás köznevelési intézményeiben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.21
    Roth Gyuláné
    241-248