Évf. 19 Szám 1-2 (2021): Képzés és Gyakorlat

					View Évf. 19 Szám 1-2 (2021): Képzés és Gyakorlat
Megjelent: 2021-07-20

Tanulmányok

  • Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan − Obstacles and Inappropriate Practices

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.1
    Jarrar, Doaa M. F.
    5-19
  • Examining Primary Education Students’ Expertise Concerning the Environmental Impact of Economic Activities and Environmental Catastrophes

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.2
    Kulman Katalin
    20-30
  • Kereslet és kínálat: elmélkedés a bölcsészképzés digitális kompetenciáiról

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.3
    M. Pintér Tibor
    31-38
  • A nőkről alkotott kép hazánkban a 20. század első felében sajtótermékek tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.4
    Stummer Krisztina
    39-48
  • Ok, boomer! Ok, zapper? – avagy a generációs sztereotípiák nyomában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.5
    Szabó Csilla Marianna, Csikósné Maczó Edit
    49-57
  • A havas sportokat fogyasztó magyar lakosság sí és snowboard tudásszintje, képzettsége saját megítélésük tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.6
    Szerb György, Bánkuti Gyöngyi, Szerb András Bence
    58-69
  • Diversity and Inclusion in Higher Education

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.7
    Varga Aranka, Vitéz Kitti, Orsós István, Fodor Bálint, Horváth Gergely
    70-81

Képzés és Gyakorlat

  • Digital technologies in music education − The prospects of interactive course development in primary school music education

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.8
    Deákné Kecskés Mónika, Bánszeginé Gáncs Erzsébet
    82-90
  • Hitéletre nevelés a pedagógiában - egy új specializáció elé

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.9
    Frang Gizella
    91-99
  • Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.10
    Mesterházy Helga
    100-106
  • Szótárdidaktika a Károli Gáspár Református Egyetem Angol Nyelvészeti Tanszékén

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.11
    P. Márkus Katalin
    107-120
  • Érzelmi kreativitás a zenei nevelés tükrében

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.12
    Révészné Pálfi Krisztina, Révész József
    121-128
  • Célorientációk kapcsolata az iskolai motivációval szakképző iskolások aspektusából

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.13
    Sütő Éva, Csima Melinda
    129-140
  • A játékosítás lehetőségei a köznevelésben

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.14
    Szabó Csaba, Szenderák Júlia, Szörényi Sára
    141-150
  • Multikulturális nevelés az óvodában − Más anyanyelvű és/vagy kultúrájú gyermekek inklúziója

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.15
    Szarka Bernadett
    151-162
  • Pályaorientációs szolgáltatások és a pályaválasztási bizonytalanság kapcsolata a gimnáziumban

    DOI: https://doi.org/10.17165/TP.2021.1-2.16
    Tudlik Csilla
    163-171

Recenziók