Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
Képzés és Gyakorlat
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Suchen
  • Registrieren
  • Einloggen
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 22 Nr. 2 (2024)

Bd. 22 Nr. 2 (2024)

					Ansehen Bd. 22 Nr. 2 (2024)
Veröffentlicht: 2024-12-30

Komplette Ausgabe

  • Zugang für Abonnent/innen Képzés és Gyakorlat (Ungarisch)

Tanulmányok

  • Az ének-zene tagozatos és a normál tanterv szerint tanulók éneklési képességének összehasonlító vizsgálata

    Katalin Kovács, Krisztián Józsa, Norbert Szabó, Márta Janurik
    40-55
    • PDF (Ungarisch)
  • Az emberi erőforrás tanácsadó mesterszakos hallgatók szakmai gyakorlatának vizsgálata a „Gödöllői iskolában”

    Miklós Máté Kenderfi
    27-39
    • PDF (Ungarisch)
  • Outdoor módszer alkalmazása alsó tagozaton

    Anikó Andrea Bencéné Fekete
    5-14
    • PDF (Ungarisch)
  • A mentori tevékenység szerepe a pedagógusképzésben – egy konduktor-tanító szakos hallgatók körében végzett pilot-vizsgálat tanulságai

    Katalin Perger
    56-69
    • PDF (Ungarisch)
  • A visszatérő oktatás ellentmondásai – felnőttképzési tanfolyamok tapasztalatai

    Mihály Fónai, Orsolya Nyilas
    15-26
    • PDF (Ungarisch)

Beitrag einreichen

Beitrag einreichen

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Schlagworte

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Neueste Veröffentlichungen

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Mehr Informationen über dieses Publikationssystem, die Plattform und den Workflow von OJS/PKP.