Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 23 szám 1 (2025)

Évf. 23 szám 1 (2025)

					View Évf. 23 szám 1 (2025)
Megjelent: 2025-07-24

Teljes szám

  • Előfizetés igénylése Képzés és Gyakorlat

Tanulmányok

  • Outdoor élménypedagógia a szociális kompetenciák fejlesztése érdekében

    Csajka Edina
    5-21
    • PDF
  • Oktatásmódszertani kérdések a nemzetbiztonsági és terrorelhárítási felsőoktatási területeken

    Dobák Imre, Rémai Dániel
    22-34
    • PDF
  • Mentorok Mentorálása a Tanítsunk Magyarországért! Program „szupervíziós” Egyetemi kurzusain

    Horváth Gergely, Varga Aranka
    35-50
    • PDF
  • A pedagógusképzés első évfolyamos hallgatóinak zenei közlésszintje és zenei előzményeik összefüggései

    Nagyné Árgány Brigitta, Márfi Rita, Szabó Norbert
    51-70
    • PDF
  • LEGO Duplo alkalmazásának hatása a STEM oktatásban 8–9 éves tanulók vízzel kapcsolatos fogalmi tudására Pilot kutatás

    Sütő Éva, Revákné Markóczi Ibolya
    71-84
    • PDF

Make a Submission

Make a Submission

Nyelv

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről