Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 4 szám 1 (2006)

Évf. 4 szám 1 (2006)

					View Évf. 4 szám 1 (2006)
Megjelent: 2006-05-30

Teljes szám

  • Előfizetés igénylése Képzés és Gyakorlat

Tanulmányok

  • Új formák – változatlan tartalommal: anomáliák a nyelvtanulás-nyelvoktatás terén

    Bajner Mária
    13-18
    • PDF
  • Az oktatott ismeretanyag hasznosulása a tanító szakon

    Kis Jenőné Kenesei Éva
    1-7
    • PDF
  • A nyelvi és nyelvtanulói tudatosság fejlesztése az idegen nyelvek oktatásában

    Sticklné Rábai Márta
    19-22
    • PDF
  • Középfokú nyelvvizsgával a bachelor szaknyelvi képzésben!

    Horváthné Szabó Sára
    8-12
    • PDF

Műhely

  • Eltérő képességű tanulókkal való bánásmód az elmélet és a gyakorlat tükrében

    Fornai Éva
    45-50
    • PDF
  • Családmodellek, szerepek az olvasókönyvekben

    Tóth Istvánné
    33-36
    • PDF
  • A szerepjáték a kisiskoláskori idegennyelv-tanításban

    Kalózné Pápa Ágnes
    23-27
    • PDF
  • Az óvoda kapcsolata a különböző értékrendű családokkal

    Szabóné Gondos Piroska
    51-54
    • PDF
  • Az iskolai pszichoterror kezelésének néhány lehetősége, különös tekintettel a biblioterápára

    D. Tancz Tünde
    37-44
    • PDF
  • Középiskolások tanulás iránti attitűdje

    Kontra József
    28-32
    • PDF

Környezetünk

  • A kistelepülési iskolák sorsa

    Deli István, Farkasné Szabó Ildikó
    55-77
    • PDF
  • …hogy a gyermek megalkossa a maga „értékrendjét” Bemutatkozik a lengyeltóti iskola

    Kajtánné Németh Ildikó, Keresztes László, Makarészné Lédig Ildikó, Zsombok Lajos
    78-85
    • PDF

Make a Submission

Make a Submission

Nyelv

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről