Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Képzés és Gyakorlat
  • Lapunkról
    • Impresszum
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 2 szám 2 (2004)

Évf. 2 szám 2 (2004)

					View Évf. 2 szám 2 (2004)
Megjelent: 2004-10-30

Teljes szám

  • Előfizetés igénylése Képzés és Gyakorlat

Tanulmányok

  • Példa a Galois-gráfok alkalmazására az értékelés területén

    Kontra József
    38-40
    • PDF
  • A mentális folyamatok modellezése, mint a metakognitív tanulás segítésének egyik lehetősége

    Bárdossy Ildikó
    27-33
    • PDF
  • A gyakorlatvezető szerepe a hallgatói képzésben

    Richterné Somlyai Mónika
    1-10
    • PDF
  • Pszichológus az iskolában

    József István
    34-37
    • PDF
  • Somogy megyei növekedésvizsgálat

    Suskovics Csilla
    11-26
    • PDF

Műhely

  • Az önismereti csoportmunka helye és szerepe a pedagógusképzésben

    József István
    56-57
    • PDF
  • Természetes?

    Klingné Takács Anna
    47-50
    • PDF
  • Integráció, inklúzió a magyar iskolarendszerben I.

    Vajda Zsuzsa
    58-61
    • PDF
  • Nyelvi hátrányok – iskolai kudarcok I. rész – Prefer-teszt

    Tóth Istvánné
    51-55
    • PDF
  • A tájnyelvről másként

    Nemesné Kiss Szilvia
    41-46
    • PDF

Vita

  • Folyóiratunk szerkesztőségének felhívása

    62-63
    • PDF
  • Az idegen nyelvek oktatásáról

    H. Szabó Sára
    63
    • PDF

Pályakép

  • Iskolapadtól a katedráig Tapasztalatok, tanulságok I-II. dr. Gimesi Mihályné docenssel és Tóth Istvánné adjunktussal készült interjú

    Mórocz Anikó
    64-74
    • PDF

Híreink

  • „Miért is írta Babits a Jónás könyvét?”

    Szűcs Tibor
    76-77
    • PDF
  • Híreink

    75
    • PDF

Make a Submission

Make a Submission

Nyelv

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

A kiadói rendszerről