Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Képzés és Gyakorlat
  • About us
    • About the Journal
    • Editoral Team
    • Peer Review Process
    • About the Journal
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Szerzői útmutató
  • Conferenses
    • 16th Training and Practice International Conference on Educational Science
  • Proceedings
    • 16th Training and Practice International Conference on Educational Science Program and Abstracts
    • 15th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 14th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 13th Training and Practice International Conference on Educational Science. Program and Abstracts
    • 12th Training and Practice International Conference on Educational Sciences : Abstracts
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences. Abstracts
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 22 No. 2 (2024)

Vol. 22 No. 2 (2024)

					View Vol. 22 No. 2 (2024)
Published: 2024-12-30

Full Issue

  • Requires Subscription Képzés és Gyakorlat (Hungarian)

Studies

  • A comparative study of singing ability in students from specialized music classes and general education classes

    Katalin Kovács, Krisztián Józsa, Norbert Szabó, Márta Janurik
    40-55
    • PDF (Hungarian)
  • Examining the internship of human resource counselling master students at the „school of Gödöllő”

    Miklós Máté Kenderfi
    27-39
    • PDF (Hungarian)
  • The application of outdoor methods on the lower primary level

    Anikó Andrea Bencéné Fekete
    5-14
    • PDF (Hungarian)
  • The role of mentoring activities in teacher training – lessons from a pilot study conducted amongconductor-teacher specialist students

    Katalin Perger
    56-69
    • PDF (Hungarian)
  • The contradictions of recurrent education – experiences of adult education courses

    Mihály Fónai, Orsolya Nyilas
    15-26
    • PDF (Hungarian)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Latest publications

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.