Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
Képzés és Gyakorlat
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Actual
  • Archivos
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 4 Núm. 2 (2006)

Vol. 4 Núm. 2 (2006)

					Ver Vol. 4 Núm. 2 (2006)
Publicado: 2006-12-28

Número completo

  • Acceso mediante suscripción Képzés és Gyakorlat (húngaro)

Múltunkból

  • Harminc évre emlékezve

    Éva Kis Jenőné Kenesei
    1-4
    • PDF (húngaro)
  • Reflexiók a 30 éves főiskolai oktatás ürügyén

    István Deli
    5-10
    • PDF (húngaro)
  • Óvodapedagógus szak a pedagógiai főiskolán

    Piroska Szabóné Gondos
    11-15
    • PDF (húngaro)

Tanulmányok

  • A hallgatók személyiségének mozgatóerői

    Péterné Ambrus
    16-30
    • PDF (húngaro)
  • A differenciálás lehetőségei a szövegértés—szövegalkotás kompetenciaterületen

    Dóra Boronkai
    31-38
    • PDF (húngaro)
  • A pedagógusok szakmai személyiségének újszerű fejlesztési lehetősége: a szupervízió

    István József
    39-41
    • PDF (húngaro)

Műhely

  • Reális helyzetkép a pedagógusjelöltek nyelvi alkalmasságáról — 2006

    Istvánné Tóth
    42-45
    • PDF (húngaro)

Környezetünk

  • Hírek

    50-52
    • PDF (húngaro)
  • Integrált oktatás a nagyberki Szász Endre Általános Iskolában

    István József, Sándorné Nagy
    46-49
    • PDF (húngaro)

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Palabras clave

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Últimas publicaciones

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.