Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
Képzés és Gyakorlat
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
  • Actual
  • Archivos
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 16 Núm. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

Vol. 16 Núm. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat

					Ver Vol. 16 Núm. 3 (2018): Képzés és Gyakorlat
Publicado: 2018-08-30

Número completo

  • Acceso mediante suscripción Képzés és Gyakorlat (húngaro)

Előszó

  • Előszó

    László Varga
    7-11

Tanulmányok

  • Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során

    Viktória Farnady-Landerl
    13-20
    • PDF (húngaro)
  • Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával

    Réka Kissné Zsámboki, Viktória Farnady-Landerl
    21-36
    • PDF (húngaro)
  • Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective

    Veronika Mák, Tünde Szécsi, László Varga
    37-44
    • PDF (inglés)
  • The Importance of Serve and Return in the Infant Classroom Settings

    Zsuzsa Rosemond
    45-50
    • PDF (inglés)
  • Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood

    Tünde Szécsi, László Varga, Veronika Mák
    51-58
    • PDF (inglés)
  • A gyermeki agy fejlődése legújabb ismereteink tükrében, avagy hogyan lesz okos az óvodás?

    Andrea Tegzes
    59-66
    • PDF (húngaro)
  • Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation

    László Varga, Tünde Szécsi
    67-74
    • PDF (inglés)
  • Erscheinungsformen von Fremdsprachen in den Kindergärten heute in Ungarn

    Enikő Pásztor
    75-85
    • PDF (alemán)

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Palabras clave

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as

Últimas publicaciones

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.