Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
Képzés és Gyakorlat
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Szerkesztőség
    • Lektorálási folyamat
    • Szerkesztőségi irányelvek
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Szerzői útmutató
  • Konferenciák
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
  • Konferenciakiadványok
    • 16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és Absztraktok
    • 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Program és absztraktok
    • XII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
    • 11. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • X. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
    • IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. Tanulmánykötet
Suchen
  • Registrieren
  • Einloggen
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 21 Nr. 1 (2023)

Bd. 21 Nr. 1 (2023)

					Ansehen Bd. 21 Nr. 1 (2023)
Veröffentlicht: 2023-07-29

Komplette Ausgabe

  • Zugang für Abonnent/innen Képzés és Gyakorlat (Ungarisch)

Tanulmányok

  • Nyelvórai és nyelvórán kívüli motivációt meghatározó tényezők a felsőoktatásban A nyelvvizsgakötelezettség hatásai

    Balázs Fajt, Mátyás Bánhegyi
    5-16
    • PDF (Ungarisch)
  • A szülői részvétel szerepe az alternatív iskolákban és a tanulóközösségekben

    Judit Langerné Buchwald
    17-32
    • PDF (Ungarisch)
  • Természettudományos vizsgálatok környezetismeret-órán: egy tutorprogram tapasztalatai a tutordiákok nézőpontjából

    Gréta Bánfi, Erzsébet Korom
    33-42
    • PDF (Ungarisch)
  • A tanítójelöltek környezetismeret-tanítása a módszertant oktatók szemszögéből

    Hajnalka Szántóné Tóth, László Doba
    43-52
    • PDF (Ungarisch)
  • Életvezetési készségek fejlesztése: a SUPREM-program

    Katalin Hégető
    53-62
    • PDF (Ungarisch)
  • Pedagógusok tapasztalatai a fogyatékosságok iránti szemléletformálás témájában

    Ágnes Tóth-Szerecz
    63-74
    • PDF (Ungarisch)

Beitrag einreichen

Beitrag einreichen

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • español
  • magyar

Schlagworte

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Neueste Veröffentlichungen

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Alapítva a Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Karán 2003-ban.
Alapító főszerkesztő: Deli István.

ISSN 2064-4027 (online)
ISSN 1589-519X (nyomtatott)
2013-tól csak online kiadásban jelenik meg.

cop. Képzés és Gyakorlat : Neveléstudományi Folyóirat, 2003–
A folyóiratra a Creative Commons 4.0 standard licenc alábbi típusa vonatkozik: CC-BY-NC-ND-4.0. 

 

Mehr Informationen über dieses Publikationssystem, die Plattform und den Workflow von OJS/PKP.