Aktuális szám

Évf. 22 Szám 2 (2024)
					View Évf. 22 Szám 2 (2024)
Megjelent: 2024-12-30

Tanulmányok

  • Outdoor módszer alkalmazása alsó tagozaton

    Bencéné Fekete Anikó Andrea
    5-14
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.5-14
  • A visszatérő oktatás ellentmondásai – felnőttképzési tanfolyamok tapasztalatai

    Fónai Mihály, Nyilas Orsolya
    15-26
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.15-26
  • Az emberi erőforrás tanácsadó mesterszakos hallgatók szakmai gyakorlatának vizsgálata a „Gödöllői iskolában”

    Kenderfi Miklós
    27-39
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.27-39
  • Az ének-zene tagozatos és a normál tanterv szerint tanulók éneklési képességének összehasonlító vizsgálata

    Kovács Katalin, Józsa Krisztián, Szabó Norbert, Janurik Márta
    40-55
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.40-55
  • A mentori tevékenység szerepe a pedagógusképzésben – egy konduktor-tanító szakos hallgatók körében végzett pilot-vizsgálat tanulságai

    Perger Katalin
    56-69
    DOI: https://doi.org/10.17165/tp.2024.2.56-69
Az összes folyóiratszám megtekintése

Szeretettel köszöntjük a Képzés és Gyakorlat folyóirat oldalán!

A Képzés és Gyakorlat (Training and Practice) a MATE Neveléstudományi Intézetének és a Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Karának közös gondozású neveléstudományi folyóirata, a hazai és nemzetközi neveléstudományi műhelyek diskurzusainak egyik jelentős fóruma. Külön öröm számunkra, hogy két pedagógusképző intézmény közösen gondozza a periodikát. A két intézmény közötti példaértékű szakmai, tudományos és emberi kapcsolatrendszer immár túlmutat a folyóirat határain – erre is rendkívül büszkék vagyunk.
A folyóirat jelentős értéke a teljes alkotói-szellemi szabadság és a közölt tanulmányok interdiszciplináris jellege, hiszen a szerzők sokszor egy tőről fakadó, globális társadalmi problémák narratív, saját nézőpontú, rendkívül árnyalt, emóciók által vezérelt feltárására vállalkoztak.
Legyen továbbra is jótékony szellemi táplálék a folyóirat iskolaépítő elődeink megismeréséhez,
múltunk megértéséhez, a jelen pedagógiai történéseinek és nagyszerű pillanatainak átéléséhez, egy szeretetteljes jövő építéséhez.

A szerkesztőbizottság nevében tisztelettel és üdvözlettel,

Petőné Csima Melinda
főszerkesztő

Kissné Zsámboki Réka
korábbi főszerkesztő

Bencéné Fekete Andrea
korábbi főszerkesztő

Varga László
korábbi főszerkesztő