Évf. 9 Szám 2 (2022): Studia Mundi – Economica

					View Évf. 9 Szám 2 (2022): Studia Mundi – Economica
Megjelent: 2022-06-28

Teljes szám

Cikkek

  • Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából

    Balogh-Kardos Valentina, Gál Tímea
    1-11
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.1-11
  • A szociális farmok helyzete és elméleti keretei

    Bazsik István
    12-23
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.12-23
  • Régi kihívások, új válaszok – a duális szakképzés pályaszocializációt előtérbe helyező, új típusú megközelítése

    Kenderfi Miklós, Kulcsár Szilvia, Fűrész István
    24-36
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.24-36
  • Generációs különbségek és motiváció az élelmiszeriparban

    Kőmüves Zsolt, Hopp Alexandra, Szabó-Szentgróti Gábor
    37-48
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.37-48
  • A helyben lakó gazdálkodók területi eloszlásának és forrásfelhasználásának vizsgálata

    Lipcsei József
    49-57
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.49-57
  • Az agrárdigitalizáció elterjedését segítő kutatási irányok és lehetőségek

    Nátz Katalin, Véghné Kohut Dorottya, Szalay Zsigmond Gábor
    58-70
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.58-70
  • Lessons learnt from past economic growth patterns and regional disparities in Central and Eastern European countries

    Zoltán Peredy, Balázs Laki, László Péli
    71-89
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.02.71-89