Évf. 5 Szám 3 (2018): Studia Mundi – Economica

Megjelent: 2018-09-28

Cikkek

  • Lokális identitáskonstrukciók vizsgálata Sopronban

    Balázs Ferenc
    3-18
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.3-18
  • Sportszolgáltatások keresleti, kínálati oldalának elemzési lehetőségei

    Bácsné Bába Éva, Balogh Renátó, Bács Zoltán, Fenyves Veronika, Dajnoki Krisztina
    19-33
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.19-33
  • A hazai kalandparkok helye a sportszolgáltatások piacán, egyetemi hallgatók körében végzett kutatás tükrében

    Boda Eszter, Bácsné Bába Éva, Szabados György, Müller Anetta
    34-45
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.34-45
  • Kedvezőtlen helyzetű települések napjainkban Bátonyterenye példáján keresztül

    Káposzta József, Gubacsi Franciska
    46-61
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.46-61
  • Az endogén források szerepe a vidék jó kormányzásának rendszerében

    Káposzta József
    62-69
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.62-69
  • A jó kormányzás regionális összefüggései a vidéki térben

    Káposzta József
    70-78
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.70-78
  • A vidék versenyképességét segítő szaktanácsadás módszertanának vizsgálata

    Kozári József
    79-90
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.79-90
  • Territorial disparities in hungarian tourism 2003 - 2013

    Béres-Virág Ágnes, Vinogradov Szergej
    91-101
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.91-101
  • The examination of social capital in hungarian rural communities: the case of Bátya village

    Kassai Zsuzsanna
    102-112
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.102-112
  • The trends of the lake tourism and results of Balaton research

    Reményik Bulcsú, Csilla Molnár
    113-127
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.113-127
  • Local economic activities serving good governance in rural areas

    Nagy Henrietta
    128-135
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.128-135
  • Motivations and attitudes to entrepreneurship in Hungary based on a 2015 examination

    Czeglédi Csilla, Hajós László, Kollár Péter, Kuna Marosné Zsuzsanna, Mikáczó Miskolciné Andrea, Varga Erika
    136-147
    DOI: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2018.05.03.136-147